Online
rezervácia
+421 48 / 630 88 00
+421 48 / 630 88 15

Spoľahnite sa na profesionálov

1

Kongresový hotel Tatry

Kongresový hotel Tatry - certifikát výnimočnosti

Online
rezervácia

Svadba v TatráchZVERTE VÁŠ VEĽKÝ DEŇ DO NAŠICH RÚK

HOTEL PARTIZÁN****  ponúka jedinečné spojenie štýlu a pohodlia s kvalitnými službami a profesionálnym personálom. Svojou polohou v lone prírody ponúka priam rozprávkové možnosti na ideálny svadobný deň. Hotel v lese – len v hoteli, gurmánsky zážitok, skvelá zábava – spojenie atribútov, vďaka ktorým sa stane Váš deň naozaj nezabudnuteľným. Ponuka, ktorú Vám predkladáme, obsahuje základné informácie na úspešné zorganizovanie Vašej svadby.  

Profesionálny tím Hotela Partizán**** pre vás zorganizuje nezabudnuteľnú svadbu v Tatrách či inú spoločenskú akciu. Odkonzultujeme s vami vaše požiadavky a pripravíme pre vás návrh na koncept celého podujatia. Prevezmeme na seba všetky organizačné záležitosti, zabezpečíme vyzdobenie priestorov presne podľa vašich predstáv, zatiaľ čo vy si môžete užívať svoj deň v našich priestoroch na svadbu v pohode a relaxe, bez akéhokoľvek stresu.

Svadba v Tatrách

SERVIS PRE SVADBY A SPOLOČENSKÉ AKCIE HOTELA PARTIZÁN

  • Ubytovanie v štýlových izbách, izba Honeymoon suite pre novomanželov grátis
  • Štýlové variabilné priestory - je len na Vás, ktorý z nich si vyberiete
  • Príprava návrhov, konzultácie, priebeh eventu
  • Zabezpečenie kompletného menu podľa vašich požiadaviek (vrátane svadobnej torty)
  • Koláče z domácej hotelovej cukrárne
  • Doprava Vašich hostí 
  • Kvetinová výzdoba, svadobná kytica – v spolupráci s moderným kvetinárstvom Saint Paulia 
  • Farebné zladenie podľa Vašich požiadaviek (dekorácie, sviečky, kvetinová výzdoba) od 150,- €
  • Možnosť prenájmu tanečného parketu  165,- €
  • Kadernícke i vizážistické služby
  • Služby fotografa, kameramana
  • Babysitting a animácie pre deti – v spolupráci s profesionálnou agenturou Stageman
  • Služby someliéra
  • Hudobná produkcia podľa Vášho želania
  • Hudobná produkcia s DJ - 260,- €
  • Živá cimbalová hudba – 430,- €
  • Sprievodný program podľa Vašich požiadaviek 

organizovanie svadbyPRIESTORY PRE VÁŠ EVENT

1. KONGRESOVÁ SÁLA GRAND TÁLE
- najväčšia miestnosť, kapacita 300 osôb pri okrúhlych stoloch
- parket, pódium, klimatizácia, denné svetlo
- paušálny poplatok za za prenájom, premiestňovanie interiéru a prípravu od 1000,- € (v závislosti od rozsahu čerpaných služieb)

2. KONGRESOVÁ SÁLA TAVOTAVO + ZUNA; ZUNA + EGUS
- celková kapacita od 70 osôb do 150 osôb pri okrúhlych stoloch
- parket, pódium, klimatizácia, denné svetlo
- paušálny poplatok za za prenájom, premiestňovanie interiéru a prípravu od 500,- € (v závislosti od rozsahu čerpaných služieb)

3. TÁLSKA BAŠTA
- prenájom exteriérovej zážitkovej reštaurácie
- celková kapacita od 50 osôb do 170 osôb 
- denné svetlo, tradičné slovenské špeciality, krbový salónik, zimná záhrada
- paušálny poplatok za za prenájom, premiestňovanie interiéru a prípravu od 3300,- € (v závislosti od rozsahu čerpaných služieb) 

4. EXTERIÉROVÉ PRIESTORY
Radi Vám splníme sen o svadbe vonku. Areál hotela Partizán je ako stvorený na event na čerstvom vzduchu.
- paušálny poplatok za za prenájom, premiestňovanie interiéru a prípravu od 3300,- € (v závislosti od rozsahu čerpaných služieb) 

STRAVOVANIEsvadobná hostina

  • Raňajky formou bohatých švédskych stolov  od 7:30 do 10:00 h. 12,- € / osoba 
  • Svadobné menu:
    1. chod servírované slávnostné 5-chodové menu v cene  35,- € / osoba 
    2. chod teplý a studený bufet v hodnote 20,- € alebo 15,- € / osoba
    3. chod polnočná kapustnica, guľáš od 4,- € / osoba

Radi Vám pomôžeme s výberom najvhodnejšej alternatívy podľa Vašich predstáv.

Nápoje nie sú v cene započítané, účtujú sa podľa skutočnej konzumácie a dohodnutého finančního limitu. 
Je možnosť konzumácie žiadnych vlastných nápojov (nealko a alkohol) – štoplovné 12 € / fľaša vína, 20 € / fľaša tvrdého alkoholu. Hotel umožňuje priniesť vlastné zákusky, torty a ovocie.

SVADOBNÉ MENU